Mari lihat bagaimana perniagaan ukraine

Black Friday sentiasa idea yang bagus untuk menjual lebih banyak. Kami memutuskan untuk menulis dua bahan untuk anda: tentang perkara yang dilakukan oleh pemain besar dan perkara yang mereka tarik penonton, serta secara berasingan – nasihat daripada pakar tentang penyediaan dan penyelenggara Black Friday.Jika anda menetapkan matlamat anda sendiri, hasilnya akan mengejutkan dan menggembirakan anda, tetapi untuk ini anda perlu mengetahui prosedurnya. Mari lihat bagaimana perniagaan Ukraine bersedia untuk Black Friday dan menyerlahkan prinsip utama jualan tahunan ini. Kami melihat ke dalam rangkaian sosial, messenger, peti masuk e-mel, bot dan saluran.

Sebagai permulaan, adakah Black Friday sesuai di negara yang sedang berperang? ya. Ini secara tradisinya adalah jualan yang paling dinanti-nantikan. Dan realitinya adalah seperti berikut: lebih banyak perniagaan Ukraine menjual, lebih banyak ia menderma kepada Angkatan Tentera! Dan ini membawa kita semua lebih dekat dengan kemenangan Ukraine dalam perang.

Black Friday: reka bentuk laman web, messenger, mel Mari lihat bagaimana perniagaan ukraine

Mari kita fokus pada contoh Senarai E-mel B2B cara perniagaan menyediakan dan membelanjakan Black Friday.

Reka halaman utama supaya jelas bahawa anda mempunyai tawaran yang menarik. Di samping itu, jika peningkatan permintaan boleh meningkatkan masa penghantaran, sila beritahu kami dengan segera. Ini adalah lebih baik daripada jika pelanggan mempunyai pengalaman membeli-belah yang negatif dan tidak kembali. Cara paling mudah ialah “mengubah hala” pengguna ke halaman promosi yang berasingan menggunakan sepanduk.Halaman promosi Black Friday yang berasingan akan memudahkan navigasi dan menyediakan semua maklumat yang diperlukan di satu tempat.Pastikan anda menyatakan tempoh Black Friday – tarikh mula dan tamat atau pemasa kira detik. Helah ini berkesan.

“Allo” masuk dengan “kad trump” dan melibatkan bintang dalam promosi. Pilihan yang sangat relevan – Oleksiy Durnev memperoleh gelombang populariti baru dengan pengeluaran kandungan masa perang. Ramai orang sama ada sudah mengenalinya atau mengenalinya melalui projek YouTube “Tuhan, apa sudah berakhir”, “Durnev menonton cerita”, “Makanan Durnev” atau “Oops, apa yang berlaku?”. Sudah tentu, pilihan sedemikian ditentukan oleh analisis umur dan minat penonton yang aktif. Pilihannya bukan sengaja. Neologisme juga sesuai jika digunakan dengan betul dalam reka bentuk tapak dan bahan pengiklanan.

Rangkaian sosial untuk Black Friday: siaran, cerita dan pengiklanan

Senarai E-mel B2B

Tidak perlu mengubah reka bentuk profil secara radikal. Tetapi penting bagi anda untuk memanaskan penonton secara aktif sebelum dan semasa jualan:

  • jawatan yang menyebut tawaran;
  • siri cerita dengan pengumuman dan peringatan;
  • pilihan produk dalam siaran dan cerita;
  • buat folder dalam “Semasa” dan kumpulkan cerita dengan barangan untuk Black Friday di sana.

Pengikut harus sedar tentang jualan anda. Di sini anda boleh menggunakan kreativiti secara aktif dan menghasilkan reka bentuk yang menarik.

Tahun ini, pada pendapat SMM strategija za promociju vaše web saya, terdapat lebih sedikit surat daripada perniagaan tentang Black Friday. Yakaboo tidak mengubah tradisi, jadi mereka merancang surat ini. Sebaik-baiknya, buat rangkaian e-mel di mana yang pertama dihantar kira-kira dua minggu sebelum jualan, kemudian lebih dekat dengan tarikh, pilihan Black Friday, notis tentang penutupan jualan dengan cepat, diskaun bonus sebelum ia tamat, pada item dalam Troli atau ke atas mereka yang tidak mengambil bahagian dalam tindakan itu. Anda boleh menghantar surat lain sejurus selepas berakhirnya Black Friday dengan perkataan bahawa ini adalah peluang terakhir untuk membeli produk pada harga ini.

Apa lagi yang boleh dilaksanakan sebelum Black Friday dalam rangkaian sosial?

Jenaka dan kandungan ringkas . Walaupun masa asb directory sukar, pastikan kata-kata anda mudah dan beri pelanggan anda rehat. Ketawakan diri sendiri juga. Ia sentiasa dihargai.Susun satu pencarian . Cari perkataan berkod, dapatkan diskaun, teka teka-teki dan hiburan lain yang sesuai terutamanya dalam rangkaian sosial, di mana komunikasi dengan penonton lebih aktif.Pengiklanan yang disasarkan . Fikirkan melalui penerbitan dan lancarkan peletakan berbayar dengannya. Ia berfungsi paling baik dalam jualan.Penyasaran semula . Semasa Black Friday, ramai orang meragui, walaupun mereka meninggalkan halaman, sama ada mereka melakukan perkara yang betul dengan tidak membeli. Adakah ia benar-benar menguntungkan secara tiba-tiba? Penargetan semula + tawaran istimewa mengatasi keraguan sedemikian dengan sempurna.

Kami ingat bahawa pengiklanan yang disasarkan sentiasa secebis masa, arah aliran dan acara pada tahap tertentu. Oleh itu, perkaitan, perkaitan dan ketepatan masa adalah penting.Prinsip utama Black Friday yang berjaya bukanlah diskaun 90%, tetapi berbilang saluran. Lebih banyak peringatan tentang promosi yang bakal pembeli terima, lebih baik. Kenapa begitu? Orang ramai sudah bersedia untuk musim diskaun yang akan datang dan melayan mesej pengiklanan, mel dengan lebih setia, membacanya, kerana mungkin ada sesuatu yang sangat menarik dan menguntungkan.Selesa adalah contohnya. Saya pergi ke tapak mereka untuk menunjukkan kepada mereka cara halaman itu direka bentuk, dan di sini saya melihat iklan yang disasarkan pada hari berikutnya dalam Cerita Instagram

Senarai E-mel B2B

Perang enam bulan dan pengiklanan

Pengiklanan dalam rangkaian sosial menunjukkan tempat tinggal negara pada masa ini, mencerminkan peristiwa semasa dengan cermin. Ia seperti sekeping apa yang mengujakan, […]

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *