Guru SME PRIME Mendalami Teknologi di Ibu Pejabat Minnesota Stratasys

melangkah lebih jauh dengan penyediaan guru SME PRIME® (Respons Perkongsian dalam Pendidikan Pembuatan) pada bulan Ogos. Bukan sahaja syarikat itu menyediakan 25 guru dengan arahan percuma dan makan tengah hari selama  hari latihan di ibu pejabat Stratasys di Eden Prairie, Minnesota, ia juga memberikan mereka tiket ke permainan besbol St.

Paul Saints. Ia juga memberi setiap guru 25 “Saints Bucks” — bernilai $25 — yang boleh mereka gunakan untuk makan malam atau cenderahati di taman permainan. Guru PKS PERDANA “Setiap sekolah PKS PRIME dalam tempoh  tahun yang lalu mempunyai keupayaan untuk melalui apa yang .

 

kami panggil latihan pemindahan

pengetahuan, di mana kami menjemput pengajar  Senarai E-mel Negara untuk datang ke Stratasys untuk mendalami teknologi,” kata Jesse Roitenberg, jualan pendidikan kebangsaan pengurus dengan Stratasys.

Kami bercakap tentang aplikasi, bahan dan segmen, dan kemudian kami menyelami peralatan itu sendiri – dan benar-benar meningkatkan kemahiran pengajar ini untuk bercakap secara bijak tentang cara teknologi digunakan.

Dengan penambahan 17 sekolah PKS PRIME baharu pada 2024, bilangan guru PKS PRIME yang menghadiri acara pembangunan profesional meningkat lebih dua kali ganda. Stratasys bertindak balas terhadap pertumbuhan program PKS PRIME dengan membawa masuk pengajar tambahan untuk memastikan semua guru mendapat perhatian peribadi. Apabila latihan tamat, para guru mengambil.

 

 

peperiksaan 110 soalan mengenai

Senarai E-mel Negara

 

pembuatan bahan tambahan melalui NOCTI. Peperiksaan itu ditawarkan sebagai pilihan bawa pulang buat kali pertama; bagaimanapun, sembilan guru memilih untuk mengambil peperiksaan itu sendiri. Kesemua sembilan lulus pada percubaan pertama mereka.

Lulus peperiksaan NOCTI membolehkan guru menawarkan pelajar keupayaan untuk memperoleh Kelayakan Diiktiraf Industri (IRC) dalam pembuatan aditif, membuktikan pengetahuan pelajar tentang pembuatan aditif dan menambah kebolehpasaran pekerjaan mereka. Di samping merangkumi konsep pembuatan aditif secara terperinci.

Kursus ini juga menyediakan guru perbandingan dengan pembuatan tolak tradisional. “Kami benar-benar mahu mengajar orang apabila mencetak 3D dan bila tidak mencetak 3D,” kata Roitenberg. “Ia benar-benar menjadi satu kemahiran. Orang ramai bergantung pada pencetakan 3D untuk perkara yang perlu dilakukan secara ‘subtraktif’ atau dalam proses tradisional seperti acuan suntikan.

 

Menyifatkan kumpulan pelatih baru-baru ini sebagai gabungan yang baik,

Roitenberg berkata mereka berasal dari Michigan. Illinois Zadaće YouTube kanala za posao  dan Georgia. Apa yang menarik tentang itu ialah mereka menjadi rangkaian kecil idea yang melantun antara satu sama lain. Watanya.

Mereka sedar mereka tidak perlu mencipta semula roda; mereka boleh bersandar antara satu sama lain. Mereka benar-benar membina komuniti yang bagus. Merumuskan maklum balas yang diterimanya daripada guru yang menghadiri latihan, Roitenberg berkata kenyataan itu sentias. Wah, saya tidak sedar saya boleh menggunakannya dengan cara ini.

 

 

Wah, saya teruja,

Saya akan pergi bercakap dengan industri tempatan adb directory  kita dan melihat apa yang mereka lakukan. Aihat jika kita boleh melakukan latihan untuk mereka. Oleh itu, ia meluaskan ufuk mereka tentang siapa penonton mereka, dengan siapa mereka boleh bekerja di sekolah dan dengan siapa mereka boleh bekerja dalam komuniti  yang memberi mereka pemahaman yang lebih baik tentang mengapa kemahiran ini penting.

Ia adalah pemilikan yang lebih kukuh apabila mereka melalui ini. Memajukan peluang untuk penglibatan pendidikan dengan pembuatan serantau adalah salah satu hasil yang digalakkan oleh program SME PRIME. Pengalaman pembangunan profesional yang menawarkan konteks setempat meningkatkan peluang untuk sekolah PKS PRIME untuk memberi inspirasi dan menyediakan pelajar untuk dunia pekerjaan dalam pembuatan dan kejuruteraan.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *